10 השאלות שמותגים חייבים לשאול לפני שהם משקיעים בפרסום PPC!

10-%d7%94%d7%a9%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%90%d7%95%d7%9c-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%94%d7%9d

בונים מפת דרכים ל-PPC עבור מותגים חדשים: 10 שאלות ששווה לשאול

כאשר מותגים מקבלים החלטה להתחיל תוכנית PPC (תשלום לפי קליק), הם פעמים רבות רוצים להתחיל מיד. אולם, ישנם כמה דברים שאולי הם לא חשבו עליהם או זקוקים לבדיקה לפני שיתחילו להוציא כסף בצורה חכמה.

1. מהם היעדים שלכם עבור תוכנית ה-PPC?

זוהי שאלה פשוטה למדי, אך לעיתים קרובות התשובות הן כמו "אנחנו רוצים לקוחות", "להניע מכירות" או "להגביר הכנסות". אמנם מדובר בתשובות טובות, אבל חשוב לחפור עמוק יותר כדי לוודא שכל הצדדים מבינים את מהות היעדים.

2. מהו אירוע ההמרה שמוביל להזדמנות או מכירה?

אם נתבונן מנקודת מבט B2B (עסק לעסק), השאלה היא מה הפעולה שמביאה את המשתמשים קרוב להמרה. לדוגמה: "בקשת הדגמה", "הרשמה לסקירה" או "תיאום פגישת ייעוץ חינם. חשוב להבין מה המטרה השיווקית המוחלטת לפני שהלידים מועברים לצוות הפיתוח העסקי.

3. מה קורה לאחר ההמרה הראשונה?

שאלה זו עוזרת לזהות את העבודה שצריך לבצע לפני כל הוצאה על PPC. עבור חברות B2B/SaaS ו-B2C שמייצרות לידים, מה קורה לאחר שפעולה מתקיימת יכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחת הקמפיינים.

4. מהו ההגדרה שלכם לגבי מעקב?

שאלה זו חשובה מאוד, כי היא יכולה לחשוף צורך בהכנות מוקדמות כמו תיוג, מעקב ופרמטרי UTM שיבטיחו שהקמפיינים יאספו נתונים נכונים למטרת תכנון. לקוחות שלא הקדישו תשומת לב לנושא זה עשויים להזדקק להדרכה קצרה.

5. באיזו רמה מתקדם ה-CRM שלכם?

CRM מסובך יכול ליצור אתגרים משמעותיים לצוותי PPC. בעיות כמו מעקב אחרי ההשפעה על הצנרת וההכנסות או שימוש בטכניקות מתקדמות כמו מעקב המרות לא מקוון יכולות לנבוע ממערכות מסובכות.

6. מהו ה-ICP שלכם?

שאלה זו יכולה להניב מגוון רחב של תשובות. משחקת תפקיד מפתח בקביעת ההתמקדות בפרסום. עליכם להיות ערים לכך שתחום מדי יצמצם את האפשרויות, בעוד שתחום רחב מדי עשוי לדרוש ניסוי בקהלים שונים.

7. מה מבדל אתכם מהמתחרים?

שאלה זו חשובה להבנת המיקום התחרותי של המותג, שיכול לשמש עבור טקסטים יצירתיים.

8. האם אתם מנהלים תוכנית SEO פעילה?

קמפיינים פעילים של SEO יכולים לספק לצוותי PPC תובנות חשובות, כמו מילות מפתח ומידע על נקודות הכאב של הלקוחות. הם יכולים גם לעזור למצוא תוכן שתוכלו לכלול בקמפיינים בתשלום.

9. האם יש דרישה קיימת למוצר שלכם?

עבור חברות שמחזיקות במוצרים חדשים או עבור סטארט-אפים שמעורבים בתחום חדש, קמפיינים של חיפוש לא ממומן יכולים להיות רלוונטיים. במקרה הזה, מדיה בתשלום חברתית יכולה לשמש ליצירת מודעות נרחבת.

10. מהו התקציב שלכם?

חשוב לוודא שהתקציב גדול מספיק כדי לממן את עלויות הסוכנות ולדון בו רק לאחר שהבסיסים מונחים. לאחר מכן, נבצע אנליזות כדי לזהות מינימום הוצאה הנדרשת לכל תעשייה לעבוד בעקביות.

אם אתם צריכים לבנות תוכנית, כדאי לפתח תכנית פרויקט עם זמנים כך שכל צד יוכל להבין טוב יותר את הצעדים הבאים שצריך לבצע.

סיכום

בעלי מותגים שמגיעים עם תשובות כמעט לכל השאלות הללו, זוכים להסכם פורה עם צוות פנימי יוצא דופן לבניית תוכנית PPC מצליחה. עם זאת, בדר"כ יש הרבה עבודה לבצע לפני שניתן להתחיל להוציא תקציב בצורה אחראית.

באופן כללי, בניית מפת דרכים מסודרת יכולה להיות המפתח להצלחה המיידית של תוכניות PPC. השאלות הנכונות יכולות להנחות את הפעולות הנדרשות ולהוביל לתוצאות חיוביות.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני