שיווק מדיה משולמת בשנת 2025: 7 שינויים ששווקי מדיה צריכים לבצע
שוקי המדיה המשולמת, הכינו את עצמכם – בשנת 2024 חווינו מתיחות רבה. השיפורים בטכנולוגיות AI, כמו גוגל ג'מיני ומיקרוסופט קופיילוט, שינו את דרך יצירת המודעות וניהול הקמפיינים שלנו. היה יותר מתמיד חשוב להיות גמישים ולהתעדכן בשינויים המתרחשים בשוק.
ביום יום, הפרטיות שלנו הפכה גם היא לנושא מרכזי, כאשר התעדכנויות שאבו את תשומת הלב במיוחד לגבי הקוקיז של צד שלישי. בשנת 2025, המציאות הזו מצריכה שיווק מדיה משולמת להיות ממוקדת יותר, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים.
כמו כן, טיקTok ורדיט משדרגים את הפלטפורמות הפרסומיות שלהם, מה שהופך אותן לשחקנים מרכזיים יותר ויותר בתחום הפרסום הדיגיטלי. לפיכך, שיווקי מדיה צריכים לעבוד ברוחב לב על מנת להתאים את האסטרטגיות שלהם לשינויים חדים אלה.
שינויים ששווקי מדיה צריכים לבצע בשנת 2025
1. לאמץ את השינוי ל-AI שיחתי ביצירת פרסומות
כלים כמו גוגל ג'מיני ומיקרוסופט קופיילוט הופכים את יצירת המודעות ליותר אינטראקטיבית. זהו הזמן להתחיל לבצע בדיקות עם תוכן שנוצר בעזרת AI, כדי ליצור גרסאות שונות של מודעות בקלות.
2. לחדד את המיקוד בפרסום עם עקרונות פרטיות
בהיעדר מדדי קוקי צד שלישי, הגיע הזמן לפתח אסטרטגיות מיקוד חדשות שמתמקדות בנתוני שימוש קיים, תוך כדי חווית לקוח בטוחה. ודאו שיש לכם אסטרטגיית נתונים ראשונית מקצועית כדי למנוע בעיות עתידיות בהגעה לקהל היעד.
3. למקסם עבור מיקומים חדשים של מודעות המנוהלות על ידי AI
כדי להיות תחרותיים, יש לעקוב אחרי הביצועים של המודעות במיקומים החדשים הללו המנוהלים על ידי AI ולבצע שינויים בהתאם לצורך.
4. לאמץ אסטרטגיות פרסום צולבות בפלטפורמות שונות
בהיותם של צרכנים משתמשים ביותר ויותר פלטפורמות, חשוב ליצור קמפיינים שמחברים בין הפלטפורמות השונות בצורה אחידה וקוהרנטית.
5. להשקיע בשיפור התמונות בעזרת עריכת תמונות עם AI
כלים כמו קנבה ומערכות עריכה מבוססות AI מאפשרות שיפור מהיר וקל של התמונות, המהוות מרכיב קרדינלי בפרסום.
6. לשדרג את ניתוח המידע ומעקב KPI בהתאם
בעידן המולטי-דיסקיים, נדרשות מערכות דיווח טובות יותר כדי להבין את כל מסלול הלקוח. היו מוכנים לשדרג את KPIs שלכם כך שיתאימו לסוגי הקמפיינים השונים.
7. להכניס משפיענים למודל השיווק שלכם
שיתוף פעולה עם משפיענים יכול לקדם את הקמפיינים שלכם ולהסב תשומת לב למותג שלכם. בחרו במשפיענים המתאימים לציפיות ולצרכים של המותג שלכם.
לסיכום, שיווק מדיה משולמת בשנת 2025 דורש שינויים חכמים וגמישים. זה הזמן לנצל את יתרונות AI, לחדש את האסטרטגיות שלכם ולהתמקד בפרטיות המשתמשים על מנת להצליח בשוק הדינמי של היום.