fbpx

שדרגו את פגישות ה-PPC שלכם: 4 טיפים שיביאו לתוצאות מדהימות!

%d7%a9%d7%93%d7%a8%d7%92%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%a4%d7%92%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94-ppc-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-4-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%99%d7%90%d7%95-%d7%9c%d7%aa

4 טיפים לשדרוג פגישות לקוחות PPC

פגישות לקוחות בתחום ה-PPC הן אבן יסוד להצלחה בעבודת שיווק דיגיטלי. עם ניסיון של למעלה מעשור ומהניסיון שבו צברתי במהלך כ-1,175 פגישות כאלה, אספתי כמה טיפים חשובים שיכולים לשדרג את הפגישות שלכם. טיפים אלו יסייעו לכם להתחבר ללקוחות, להבהיר את המסרים ולחבר את האסטרטגיות שלכם למטרות השיווק הכוללות.

1. אל תזניחו את KPI העיקרי שלכם

בעת דיון על פגישות PPC, אין לשכוח את ה-KPI (מדד ביצוע עיקרי) שמנחו את הפעילות שלכם. לפעמים קל להתחיל מלהתמקד בקפי במפגשים הראשונים ובמהלך הזמן, עם התקדמות הפרויקט, לשכוח מזה.

חשוב לכלול את ביצוע ה-KPI העיקרי בכל אינטראקציה עם לקוחות PPC, בין אם זה במייל דו-חודשי או בפגישה עצמה. כל המלצה או פעולה צריכה להיות מחוברת חזרה ל-KPI. לדוגמה: "נוסיף פרסומות עונתיות כדי לנצל את התקופה, כי פרסומות מתאימות לרוב בנות התמרה גבוהות יותר."

2. הבהירו את המובן מאליו

רבים נוטים להניח שהלקוחות מבינים את כל המונחים והנתונים המקצועיים. במהלך הפגישות, הקדישו זמן לחשוב על הנקודות הברורות שתרצו להעביר.

שאלו את עצמכם: "מהו הדבר החשוב ביותר שהלקוח צריך לקחת מפגישתנו?" יש לוודא שהנקודה המרכזית ברורה ומובנת, אחרת לא ניתן לצפות שהלקוחות יבינו אתכם.

3. הפכו נתונים לתובנות: הוסיפו את גורם ה'אז מה?'

פגישות PPC רבות מתמקדות במספרים ובנתונים ללא הקשר. לדוגמה, במקום לומר "קיבלנו 14,000 חשיפות מהקמפיין החדש", יש לחדש ולפרט מה זה אומר עבור הלקוח.

הוסיפו תמיד את השאלה "אז מה?" אחרי כל נתון: "הגענו ל-14,000 חשיפות, מה שמעיד על הצלחה גבוהה יותר מהצפוי. אני ממליץ להגדיל את התקציב לחודש הבא." כך אתם מציינים את החשיבות של המידע ומחברים אותו להחלטות עתידיות.

4. שימו לב לתמונה הגדולה

בעולם ה-PPC ישנם הרבה אלמנטים להתחבר אליהם ולכן חשוב לארגן את הפגישות כך שהן לא יהפכו לחד צדדיות. זכרו ש-PPC הוא רק אחד מהחלקים בשיווק דיגיטלי.

  • SEO – קידום אתרים
  • שיווק תוכן
  • שיווק ברדיו ובטלוויזיה
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • שיווק באימייל

המטרות שלכם הן לדחוף את הלקוחות להחזיר תגובה ולחבר את המאמצים ב-PPC לשאר האסטרטגיות השיווקיות. חשוב להקשיב ללקוחות ולשאול על עדכונים בעסקיהם.

לסיכום, פגישות לקוחות PPC לא צריכות להיות רק סקירה של מספרים. היו שותפים אסטרטגיים על ידי חיבור ה-KPI העיקרי, הבהרה של המסרים, הפיכת נתונים לתובנות משמעותיות וחיבור פעולות ה-PPC למטרות השיווק הכוללות. הלקוחות שלכם יעריכו את זה, והתוצאות ידברו בעד עצמן.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני