fbpx

פרפקסיטי מתחילה ניסוי מפתיע – האם הפרסומות ישנו את חווית המשתמש?

%d7%a4%d7%a8%d7%a4%d7%a7%d7%a1%d7%99%d7%98%d7%99-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%99-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2-%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95

פרפקסיטי מתחילה ניסוי עם פרסומות כחלק משאלות מימון

חברת פרפקסיטי, אחת הפלטפורמות המובילות בתחום המידע המתקדם, הודיעה על התחלת ניסוי עם פרסומות שיתפסו את מקומן של שאלות מימון המוצגות למשתמשים. הניסוי צפוי להתחיל השבוע, ובמסגרתו יופיעו שאלות ממומנות לצד התשובות הניתנות על ידי המערכת של פרפקסיטי.

איך זה עובד?

הפרסומות יופיעו בשאלות מעקב, ויהיו מתויגות כ"ספונסורד" (ממומנות), כך שלמשתמשים יהיה ברור כי מדובר בשאלות שמשויכות למפרסמים. התשובות לשאלות אלה יינתנו על ידי פרפקסיטי עצמה ולא על ידי המפרסמים שמממנים את השאלה.

היתרונות של פרסומות בפלטפורמה

  • פרפקסיטי מתכוונת לנצל את ההזדמנות ליצור שלב נוסף במרתף ההכנסות שלה.
  • עם מעל 100 מיליון חיפושים בשבוע, יש הזדמנות חדשה למותגים להגיע ללקוחות.
  • כחלק מהניסוי, חברות כמו Whole Foods Market ואחרים ינסו את ההצעה החדשה.

מה חושבים המשתמשים?

בעוד פרפקסיטי מתמקדת בשיפור חוויית המשתמש, השאלות הממומנות עשויות לעורר תגובות שונות. רבים מהמשתמשים שהתחילו להשתמש בפרפקסיטי עשו זאת במטרה להימנע מפרסומות ממומנות, ולכן אפקטיביות הניסוי תלויה באופן שבו קהל היעד יגיב להחדרה של החומר הממומן.

סטטיסטיקות חשובות

פרפקסיטי סיכמה כמה נתונים מעודדים על קהל הלקוחות שלה:

  • 80% מהמשתמשים בעלי תואר ראשון.
  • 30% מחזיקים בתפקידים בכירים.
  • 65% נמצאים במקצועות יוקרתיים כגון רפואה, משפטים והנדסה.

המטרה מאחורי ההחלטה

המנהלים של פרפקסיטי ציינו כי אחד הגורמים המרכזיים לפיתוח פרסומות הוא הצורך בגיוס הכנסות נוספות למודל העסקי שלהם. "תוכניות פרסומת כמו זו עוזרות לנו לייצר הכנסות לחלוק עם השותפים שלנו. הניסיון הראה כי מנויים לא מספיקים על מנת לבנות תוכנית רווחית." כך נאמר בדברי החברה.

העתיד של פרפקסיטי

חברת פרפקסיטי שואפת ליצור חוויית משתמש מתקדמת יותר, תוך היכולת להציע למפרסמים הזדמנויות ייחודיות להיחשף בפני קהל ממוקד. עם הזמן, אם הניסוי יצליח, ייתכן שנראה הרחבה של מודלים פרסומיים נוספים בפלטפורמה.

סיכום

ניסוי זה מייצג את המגמות הנוכחיות בשוק הפרסומות הדיגיטליות, כאשר המיקוד בצרכים ובציפיות של המשתמשים עולה באופן משמעותי. בעוד שהעתיד של פרפקסיטי ייתכן שכולל פרסומות, המפתח להצלחה טמון יותר בתשובות המועילות שיקבלו המשתמשים.

קרדיטים

הכתבה נכתבה על ידי דני גודווין, עורך בכיר באתר Search Engine Land.

עבור עדכונים נוספים על פרסום ושיווק דיגיטלי, מומלץ לעקוב אחרי עדכונים באתר Search Engine Land.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני