fbpx

עשרת פרסומות החג שיגרמו לכם לבכות ולעשות שינוי בחיים!

עשרת פרסומות החג שיגרמו לכם לבכות ולעשות שינוי בחיים!

עשרת פרסומות החג המרגשות ביותר לשנת 2024

שנת 2024 הביאה עמה לא רק מתנות ועצים מקושטים, אלא גם פרסומות חג ייחודיות שהצליחו לגעת בלבבות הצופים. במאמר זה נבחן את עשרת הפרסומות שהצליחו לייצר את הרגשות החזקים ביותר, ונגלה כיצד הן הצליחו לנסח סיפור מרגש שממחיש את ערכי החג.

1. כוח המשאלות של טלפלאורה

הפרסומת של טלפלאורה, הכוח של המשאלות, זכתה במקום הראשון ברשימה של עשרת הפרסומות המרגשות ביותר, כאשר 57.1% מהצופים חוו תגובה חיובית עזה. הסרטון מציג ילד המאושפז בבית חולים ומקבל מתנה מחברתו הפלאית. הפרסומת לא רק שהיא נעשית לפרסומת חג; היא גם מקדמת תרומות לארגון Make-A-Wish, שעוזר למלא את משאלותיהם של ילדים חולים.

2. ניצוץ יכול להאיר את העולם – Erste Group

במקום השני, הפרסומת של Erste Group עוסקת בסיפור המקורי של השיר "לילה שקט". 56.4% מהצופים היו סקפטיים באשר לרגשותיהם לאחר הצפייה במבצע. המסר של "ניצוץ יכול להאיר את העולם" מעודד אנשים לתת ולתמוך זה בזה בתקופת החגים.

3. שעה של מתנות – ג'ון לואיס

במקום השלישי, הפרסומת של ג'ון לואיס, שעה של מתנות, נערכת כסיפור נוגע ללב בין שתי אחיות שמבקרות בממלכת מתנות קסומה. מעניין לציין, שהפרסומת היא גם שיא של יצירתיות ומשתרעת על יותר מ-800 מילים.

4. המסלול – מרקס אנד ספנסר

פרסומת מרגשת נוספת היא "המסלול", בה מככבת הקומיקאית דאון פרנץ, המספרת סיפור על חג מרגש עם שכנים. עם 55.4% מהצופים חווים טווח רגשות חיוביים חזק, זו הייתה אחת מהפרסומות המיוחדות של השנה.

5. לילה קסום – אמזון

"לילה קסום" של אמזון משאירה רושם עז על הצופים, עם 55.2% מהם מדווחים על רגשות חיוביים חזקים עקב ההצגה הקסומה של לשבור את השיאים במהלך החגים.

6. מקלט – שברולט

הפרסומת של שברולט, המקלט, נכנסה לרשימה כשהיא מציגה חיבור עמוק בין אב לבן בסיפור נוגע ללב על חשיבות המשפחה דווקא בזמן החגים. 54.9% מהצופים חוו תגובה חיובית ניכרת בעקבות הצפייה.

7. סיפור חג המולד – סוכריה

מקום שבע שייך לפרסומת של Suchard, סיפור חג המולד, עם 54.7% מהצופים המרגישים כמו חגיגות חמימות.

8. המנון וולדו – אטסי

אחת מהפרסומות המיוחדות היא המנון וולדו של אטסי, שהציגה תחושת נהדר של חיפוש בעולם הקסום של חגי החג, ומשכה 54.6% מהצופים להרגשת חיוניות.

9. 40 שנה של חג המולד ברשתות

פרסומת של Vodafone UK שמציינת את ההיסטוריה הטכנולוגית במשק ההולך ומתפתח, הצליחה לגעת בליבם של 54.5% מהצופים.

10. חג מולד קסום – ליידל

סוגרת את הרשימה, הפרסומת של ליידל חג מולד קסום המניעה אנשים לתרום צעצועים למען חיוכים של ילדים, עם 53.7% מהצופים המרגישים כאילו הם חלק מהקסם.

מגמות המרכזיות בפרסומות החג

עכשיו לאחר שראינו את הפרסומות המרגשות של השנה, מה ניתן ללמוד מהן? רבים מהמותגים הצליחו להעניק תחושת נוסטלגיה, השראה, ושיתוף לב עם הקהל.

  • נוסטלגיה – מדהימה את הצופים!
  • היכולת ליצור חיבור רגשי – פועלת בכל פרסומת.
  • דגש על משפחה והכנות לחג – שובר את הקרח.

בשנת 2024, המותגים השתדלו להעניק לצופים תחושת חום ואהבה, תוך שהם משתמשים ברגישות על גבי התופעות החברתיות והמשפחתיות. כך, כולנו יוצאים עם תחושה של חג במובן האמיתי של המילה.

לסיכום, פרסומות החג השנה לא רק מציב את המותגים בנקודת המבט של המכירה, אלא גם מספקות חוויה רגשית ותובנות לכל חגיגה.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני