עדכונים משמעותיים בקמפיינים של Google Demand Gen
Google מקבלת פידבקים מפרסמים והציגה עדכונים משמעותיים בקמפיינים שנקראים Demand Gen. לפי פרסומים מיד לאחר השקת הקמפיינים הללו ב-2023, ישנם שינויים מהותיים שצפויים להתבצע, במטרה לפשט את השימוש עבור המפרסמים ולשדרג את היכולות השיווקיות.
לאילו שיפורים ניתן לצפות?
עבור המפרסמים המשתמשים בקמפיינים אלה, Google מציעה כעת שיפורים שיאפשרו יותר שליטה על המודעות והעיצוב שלהן, וזאת במטרה לשפר את התוצאות ולייעל את הקמפיינים. בחודש מרץ 2025 צפויות להיכנס לתוקף מספר עדכונים חשובים:
- הרחבת אפשרויות מיקום עבור פרסום מודעות.
- הוספת פורמטים של סרטונים אנכיים, שיתאימו למודעות YouTube Shorts.
- ניסיון חדש עם פיד מוצרים כדי לשפר את גילוי המוצרים.
שיפורים בשליטה על המודעות
אחד שיפוט השיפורים המרכזיים הוא האפשרות למפרסמים לבחור בדיוק היכן יופיעו המודעות שלהם. עם כניסת העדכונים לתוקף, המפרסמים יוכלו לבחור מיקומים מדויקים ב-YouTube, Gmail ו-Discover, ובכך להתרכז בקמפיינים שלהם לפי פלטפורמה ספציפית.
באופן מדויק יותר, המפרסמים יוכלו:
- לפרסם אך ורק ב-YouTube Shorts לצורך חווית אנכית.
- להשתמש ברשת הפרסום של Google (GDN) כדי להרחיב את ההגעה לעשרות אלפי אתרים ויישומים.
לאחר ההתאמה, קמפיינים מסוג Demand Gen יוכלו להגיע לכ-90% מהאוכלוסייה ברשת.
שיפורים יצירתיים להגדלת מעורבות המשתמשים
כדי לשפר את ביצועי המודעות, Google מתמקדת בשיפוטים יצירתיים. להלן החדשות המסתמנות:
- הכנסת פורמטים אנכיים (9:16) לסרטונים ב-YouTube Shorts, שצפויה לשדרג את חווית הצפייה.
- הכנסת אוטומטיזציה של קיצור סרטונים, שיאפשר החלפת תוכן במהירות רבה יותר על פי הצורך.
- שיפוטים בקביעת זרימת העבודה, מה שיקל על המפרסמים לעבור על יצירותיהם ולשתף אותן.
שיפורים אלה יסייעו במפגש יעיל עם הקהל, תוך שמירה על יצירתיות וגמישות גבוהה.
תכנים ממוקדים עם פוקוס על קמפיינים קמעונאיים
עסקים קמעונאיים המשתמשים במרכז המסחר של Google ייהנו גם הם מהשיפורים בכדי להקל על חוויות הקנייה:
- גילוי מוצרים מעמיק יותר, המאפשר לקוחות לראות פרטים מלאים ישירות בתוך המודעות.
- צפייה בזמינות מוצרי קהילה, מה שמקשר בין הנוכחיות המקוונות לבין המידע על חנויות.
- אופטימיזציה של קמפיינים לחוויות מקוונות ולחנויות פיזיות.
כמו כן, Google מחדשת בתהליך של שילוב פיד מוצרים עם הצעות מקומיות, שמטרתו לגרום למעורבות גבוהה יותר בין קונים לחנויות בסביבה.
כלים חדשים לדיווח ומדידות
עדכונים אלו מלווה בשיפוטים נוספים לכלים שמאפשרים למפרסמים לבצע השוואות בין ביצועי Demand Gen לבין קמפיינים חברתיים ממומנים. כלים אלה יאפשרו למפרסמים למדוד:
- המרות לצפייה לעומת קמפיינים חברתיים.
- דיווח מבודד על השפעת Demand Gen.
השיפוטים הללו כבר החלו לצאת לעולם ויתמקדו במענה על שאלות מהותיות המאפשרות למפרסמים לקבל החלטות מושכלות בקמפיינים שלהם.
מה המשמעות עבור המפרסמים?
Google מפנה את הכוח שלה לקמפיינים של Demand Gen ומוסיפה כלים חדשים לשיפור הביצועים. המיקוד במדדים מדויקים ובשיפוטים יצירתיים מציב את Demand Gen כמתחרה אמיתי בפלטפורמות חברתיות שילוחיות.
אם עדיין לא ניסיתם את קמפייני Demand Gen, זה עשוי להיות זמן מושלם לעשות זאת לפני שהקמפיינים הישנים של Video Action יפסיקו לפעול. ככל שתתאימו מוקדם יותר, כך תשמרו על שליטה טובה יותר על תוצאות הקמפיינים שלכם ב-2025.
לקריאה נוספת על העדכונים, ניתן לעיין בהודעה הרשמית של Google.