יוטיוב משנה את כללי המשחק: כך מותגים יכולים להרוויח עם פרסומות ה-Shorts החדשניות!

%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%9b%d7%9a-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%9b%d7%95

יוטיוב משיקה כלי חדש המיועדים לעזור למותגים לנצל תוכן יוצרים ופרסומות בפורמט Shorts

יוטיוב הכריזה על תכונות חדשות שמטרתן לשפר את חוויית הפרסום שלה ולסייע למותגים להשתמש בתוכן של יוצרים ובפורמט הקצר הנמצא במגמת עלייה. תכנים אלו ישרתו את המפרסמים במטרה להשיג תוצאות עסקיות מדידות.

מהות השינויים

העדכון החדש כולל מספר פתרונות שמאפשרים למותגים לבצע פרסום ממוקד וחדשני יותר:

  • שליטה על פורמט הפרסום: אפשרויות לקניית פרסומות מותאמות אישית, כגון קמפיינים המיועדים אך ורק לפורמט Shorts.
  • פורמטים חדשים ל-Shorts: הוספת פורמטים חדשים כמו "סטיקר" אינטראקטיבי ופרסומות בתמונות מונפשות.
  • נתונים מורחבים: מידע נוסף לגבי הצופים ב-Shorts לשיפור המיקוד והמדידה.
  • שיתוף פעולה עם יוצרים: כלים משודרגים למותגים לשתף פעולה עם יוצרים ולשלב את התוכן שלהם בפרסומות.

למה זה חשוב?

השינויים שמביאה יוטיוב מאפשרים לבנות קמפיינים שיווקיים שממוקדים יותר, אינטראקטיביים ומדויקים יותר. השקת הכלים החדשים מתמקדת בהפיכת פרסומות ה-Shorts ליותר אפקטיביות, ומהווה הזדמנות לנצל את הפופולריות של הפלטפורמה בתחום הפרסום הדיגיטלי.

המספרים מדברים

ועדת מורגן סטנלי מציינת כי פרסומות ה-Shorts זוכות ליישום נרחב עם כ-40% מהצופים ביוטיוב שלא משתמשים בטיקטוק או באינסטגרם רילס. בנוסף, נתוני יוטיוב מצביעים על כך שפרסומות ששותפו עם יוצרים יכולות להניב עד 20% המרות גבוהות יותר בהשוואה לפרסומות מותג קלאסיות.

מה אומרים במערכת

“ההכרזות של היום מיועדות להפוך את כל הפלטפורמות שלנו למועילות יותר, במיוחד בכל הקשור לפרסומות בפורמט Shorts,” אמרו ביוטיוב בהצהרה רשמית.

סיכום

יוטיוב מתקדמת במהירות כדי לעזור למותגים לנצל את הפלטפורמה שלה באופן מיטבי, זאת לאור התחרות ההולכת ומתרקמת בשוק הפרסום הדיגיטלי. עם הכלים והפורמטים החדשים, המפרסמים יכולים למקסם את ההשפעה וההגעה לקהלים רחבים ומתעניינים.

המשמעות למותגים

השקת הפיצ'רים החדשים ביוטיוב מציעה הזדמנות בלעדית למותגים לנצל את כל היתרונות של תוכן קצר וייחודי, תוך שילוב של יצירתיות ונוחות מצד אחד ושל נתונים והבנה עמוקה של הקהל מצד שני. על המותגים להיות מוכנים להסתגל לשימוש בכלים אלו כדי להשיג את המטרות השיווקיות שלהם.

איזה צעדים מומלץ לנקוט?

  1. בדיקה של פורמטי הפרסום החדשים: התנסות בפרסומות סטיקר ואנימציה כדי לבדוק איזו גישה עובדת טוב יותר עבור קהל היעד שלכם.
  2. שיתוף פעולה עם יוצרים: חיפוש יוצרים מתאימים שתוכם יכול להתאים למותג שלכם, כדי להרחיב את החשיפה.
  3. ניתוח תוצאות: השקעת זמן בניתוח תוצאות השימוש בכלים החדשים כדי להבין את ההשפעה על הקמפיינים שלכם.

באופן כללי, השינויים ביוטיוב מייצגים את שלב ההתפתחות הבא של הפלטפורמה ומספקים למותגים הזדמנות אדירה לחזק את הקשר עם קהל היעד שלהם בדרך חדשנית ומרתקת.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני