עדכון אנליטיקות ביוטיוב: נתונים על סוגי המכשירים בכרטיסיית הקהל
יוטיוב משיקה עדכון חדש עבור אנליטיקות יוטיוב (YTA) שמקל על המשתמשים לראות כיצד התוכן_consumed_ על ידי סוגי מכשירים שונים. השינוי מבליט את נתוני סוגי המכשירים בכרטיסיית הקהל, הן בגרסה שולחנית והן בניידת, ועוזר לצרכנים להבין טוב יותר את הרגלי הצפייה המתרקמים.
מה כוללים השינויים?
במהלך הצגת העדכון, יוטיוב ציינה כי עד כה היו נתוני הצפייה בטלוויזיה זמינים רק בגרסה השולחנית, דבר שהקשה על רבים מבעלי הערוצים למצוא את המידע הנדרש. עם השינוי החדש, כעת המידע על סוגי המכשירים יהיה ברור יותר וזמין יותר לצפייה.
מה קרה?
- נתוני המכשירים בולטים יותר בכרטיסיית הקהל.
- המידע כולל נתונים על צפייה בטלוויזיה.
- המטרה היא לסייע לבעלי ערוצים להבין טוב יותר את התנהגות הקהל.
מדוע זה משמעותי עבור יוצרי תוכן?
סוג המכשירים שבו הקהל צופה הוא אחד מהקריטריונים עליהם מתבסס מערכת ההמלצות של יוטיוב. ידיעה האם קהל היעד שלך צופה בעיקר על טלפונים ניידים, טלוויזיות או מכשירים אחרים, יכולה לסייע לך להתאים את התוכן שלך ואת אסטרטגיות הפרסום שלך בצורה מדויקת יותר.
היתרונות של הנתונים החדשים
- אפשרות ליצירת תוכן המיועד במיוחד לקבוצות מסוימות.
- ניתוח טוב יותר של מועדי הצפייה.
- בניית תוכן מוגדר על פי הרגלי הצפייה של כל מכשיר.
מבט קדימה
ככל שכמות הצופים משנה את הרגלי הצפייה שלה בין מכשירים שונים במהלך יום, הגישה לנתונים מפורטים יכולה לסייע לך להקדים את המתחרים שלך. המהלך הזה יכול להוביל לקבלת החלטות מוגדרות יותר לגבי פורמט הווידאו, אורכו ואפילו הזמנים שבהם תעלה את התוכן שלך.
לסיכום, עדכון זה של יוטיוב פותח פתח ליצירת אסטרטגיות תוכן מחודשות שמבוססות על נתונים מדויקים יותר לגבי עדי הצפייה של הקהל. זהו צעד נוסףלקידום של יוצרי התוכן, במטרה לשפר את נראותם ולהגדיל את קהל הצופים שלהם.
האם אתה כבר משתמש בנתוני ה-YTA כדי לשפר את התוכן שלך? מה אתה חושב על העדכון החדש? תגיד לנו בתגובות למטה!