יוטיוב משדרגת את כלי היצירה וזוכה למערכת חשיפת תוכן חדשה
יוטיוב מביאה עדכון משמעותי ליצירת תוכן עם מספר תכונות חדשות שמטרתן לשפר את חוויית השימוש עבור היוצרים. העדכון האחרון כולל כלים עריכה חדשים, יכולות AI והכנסת מערכת חדשה לזיהוי תוכן. בואו נצלול לעומק השינויים הללו.
הרחבת האפשרויות בעריכת Shorts
יוטיוב סיימה לאחרונה את השקת האפשרות להעלות סרטונים בקטגוריית Shorts באורך של בין 1 ל-3 דקות. סרטונים אלו יוצגו בצורה מסודרת בסרגל המנויים, בדפי הערוץ וביוטיוב סטודיו.
כדי למדר את הסרטונים באורך ארוך יותר, יוצרים יכולים להעלות את הסרטונים בפורמט רחב, כמו 16:9, מה שיאפשר להם להיחשב כסרטונים באורך רגיל.
תהליך שיתוף משודרג מהיישומים האחרים
בנוסף להרחבת יכולות ה-Shorts, יוטיוב שיפרה את תהליך שיתוף הסרטונים מיישומים אחרים באנדרואיד וב-iOS. כעת כשאתם משתפים סרטון מי אפליקציה אחרת, תהיה לכם גישה ישירה לכלי יצירת ה-Shorts.
- חיתוך הסרטון, הוספת מידע כגון כותרות, קביעת נראות ומיקום.
- שיפור השלבי עריכה לפני פרסום הסרטון.
שיפורים בפרסום קוויזים
יוטיוב השיקה לאחרונה אפשרות להוסיף תמונות לתשובות אוטומטיות בקוויזים המבוצעים בפוסטים. תכונה זו תהיה זמינה תחילה עבור מכשירי אנדרואיד.
קוויזים עם תמונות יהיו נגישים גם לצופים בכל מכשיר שבו פוסטים בקהילה זמינים, מה שמאפשר חוויה מולטימדיה עשירה יותר.
כלים חדשים לשיפור תוכן
יוטיוב מציגה שני כלים חדשים שמוקדשים לשיפור זמני כתיבה והפקת תמונות בפוסטים. הכלי "Transform" מאפשר לייעל ולעצב מחדש טקסט, בעוד שהכלי "DreamScreen" עוזר להפיק תמונות חדשות בהתבסס על פקודות.
תכונות אלו יהיו זמינות ראשית באנגלית בלבד.
התרחבות המותג Brand Connect
הפלטפורמה של יוטיוב לניהול עסקאות עם מותגים, Brand Connect, עכשיו זמינה לכל היוצרים שעומדים בקריטריונים המתאימים. התוסף נמצא תחת קטגוריית "הרווח" ביוטיוב סטודיו ומאפשר ליוצרים לנהל עסקאות מותג בקלות רבה יותר.
פיתוח תוכן מותאם אישי
בקיץ הקרוב, יוטיוב מפתחת תוכנית חדשה בשם "Open Call". תוכנית זו תאפשר למפרסמים לבקש תוכן מותאם מיוצרים מתאימים. יוצרים יוכלו לאשר בקשות אלו ולהתאים את תכנים על פי הצרכים של המפרסם.
מערכת חשיפת תוכן חדשה
כאשר יוצרים מצלמים תוכן בעזרת מצלמות התומכות בטכנולוגיית C2PA, יוטיוב תוסיף תווית בתיאור הסרטון שתציין "נתפס בעזרת מצלמה". התווית הזו תסייע לצופים להבין את מקור התוכן ואיכותו.
התמחות אזורית וכניסה לסחר הגלובלי
רבים מהשינויים הללו יהיו זמינים ברחבי הגלובוס, אך כמה מהכלים, כמו גם Brand Connect, יהיו זמינים באזורים ספציפיים בלבד. מומלץ לעקוב אחרי לוח הבקרה של יוטיוב סטודיו ועדכונים רשמיים כדי להישאר מעודכנים בשינויים.
סיכום
עם העדכונים החדשים הללו, יוטיוב ממשיכה להציע למוצריה שיפורים טכנולוגיים שמשרתים את היוצרים ומקנים להם יתרון בתחרות על תשומת הלב של הצופים. השינויים הללו ממקמים את יוטיוב בחזית החדשנות בתחום התוכן הוויזואלי, ומאפשרים ליוצרים לבטא את עצמם ולבנות קהלים רחבים יותר.