מגמות חיפוש גוגל שכל מסעדה צריכה להכיר ב-2025
גוגל שיתפה לאחרונה מגמות חדשות שהשפיעו על תעשיית המזון והמסעדות, במטרה לסייע לעסקים להבין את השינויים המתרחשים בשוק. בכנס השפעת התעשייה של המסעדות, חולקו תובנות שיכולות לשדרג את אסטרטגיות השיווק של המסעדות. הנה כל מה שצריך לדעת כדי להישאר רלוונטיים ב-2025.
מגמות חיפוש לוהטות: מה קורה ב-2025?
סיכום הנתונים מהחיפושים מגלה מה האנשים מחפשים בתחום האוכל ומהם הציפיות שלהם בעת חיפושי מסעדות:
- “פיצה עם דבש חריף” רשמה עלייה של 232% בהשוואה לשנה שעברה. מגמה זו מדגימה את השינויים בהרגלי האכילה של צרכנים.
- “אוכל לידיים” חוותה עלייה מרשימה של 99% משנה לשנה.
- “אוכל פתוח עכשיו” עלתה ב-875% – זהו הזמן לעדכן את שעות הפעילות שלכם!
- נוכחות מגה חיפוש כמו “מסעדות cerca de mí” (מסעדות לידיים בספרדית) מציינת את הצורך של עסקים להתמקד גם בשפה הספרדית.
להתאים את השפה ללקוחות
נראה שטרנדים חיפוש בשפה הספרדית הולכים ונעשים בולטים יותר עם ביטויים כמו “מסעדות לידיים” ו“מזון מהיר לידיים”. עסקים המתרגמים את התפריטים והפרסומות שלהם לשפות נוספות יזכו לקהל רחב יותר וישלמו פחות על מילות מפתח.
וונדי ודורדש: העתיד של משלוחים
וונדי ודורדש נוקטות יוזמות חדשניות עם משלוחים באמצעות רחפנים. הקמפיינים במקומות כמו וירג'יניה ודלאס מבטיחים להוריד את זמן המשלוח לחצי – מ-30 דקות ל-15 דקות.
להציג את המנות בחוכמה
החיפושים הקשורים למסעדות גדלו ב-33% משנה לשנה, וגוגל מעדיפה תמונות ווידאו ברזולוציה גבוהה. אם התמונות שלכם לא מקצועיות, המוניטין שלכם עלול להיפגע. השקיעו בצילום איכותי כדי למשוך לקוחות.
אם הפרופיל של גוגל שלכם יכול היה לדבר…
ליסה לנסמן, ראש שותפויות גוגל עבור מסעדות ונסיעות, שאלה שאלה מעניינת: “מה הסיפור שהפרופיל של העסק שלכם היה מספר?”. עבור רבים, זה כנראה היה סיפור של הזדמנויות לא מנוצלות.
מייקל גנאגי, מנהל מוצר בגוגל, ציין כי “אף אחד לא יכול לספר את הסיפור שלכם טוב יותר מכם”. שמירה על פרופיל עדכני עם תפריטים, תמונות ושעות פעילות מדויקות עוזרת לגוגל להציג אתכם בצורה טובה יותר בחיפושים.
קליטת טרנד ה-Shorts של יוטיוב
אם אתם לא משתמשים ב-YouTube Shorts, אתם משאירים כסף על השולחן. פורמט זה מאפשר יצירת תוכן קצר באורך של עד שלוש דקות ומיועד ליצירת מעורבות גבוהה:
- כבר מעל 70% מהערוצים ביוטיוב מורידים באופן קבוע Shorts.
- Shorts מתפקדים טוב יותר מאשר מתחרים כמו טיקטוק ואינסטגרם רילס.
- פורמט זה מיועד לכולם, ודורג פופולרי גם בקרב קהלים בגילאים שונים, מ-13 ועד 54.
כיצד לבנות את המותג שלכם באמצעות YouTube Shorts
SEO מתמקדים יותר ויותר בבניית מותגים, ו-YouTube Shorts מציעה אפיק ממדרגה ראשונה לכך. הנה כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל של Shorts:
- הציגו את האישיות שלכם: שתפו פרטים מאחורי הקלעים, ספרו את הסיפור שלכם והציגו מה עושה את המותג שלכם מיוחד.
- שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים: עבודו עם משפיענים כדי להגדיל את הטווח שלכם ולהתחבר לקהלים חדשים.
- מעורבות עם הקהל: השתמשו בתגובות, סקרים ושידורים חיים כדי ליצור קשרים חזקים עם קהלכם.
קידום מקומי במפות: כיצד להגדיל את התנועת רגליים
עם השקת פרסומות קידום מקומי במפות, עסקים יכולים להציע קופונים הניתנים למימוש, ולהתמקם בצורה משכנעת על מפות גוגל:
- נראות: מוצגים ישירות על כפתור המיקום של החנות.
- ניתן לשיתוף: לקוחות יכולים לשמור ולהפיץ הצעות.
- ניתן למימוש: אפשר לממש בחנות או אונליין.
סיכום
המסקנה ברורה – גוגל רוצה יותר תוכן מאתכם. בעידן המודרני, חשוב לעדכן את פרטי העסק שלכם באינטרנט עם תוכן רלוונטי ואיכותי.
הצעד הבא שלכם? התחילו לעדכן את הפרופיל שלכם, הוסיפו תמונות וסרטונים, וכמובן, דאגו שהתפריטים שלכם יישארו עדכניים ומושכים.