העתיד של SEO: למה וידאו הוא המלך החדש של תוכן!

%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%9c-seo-%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%95%d7%99%d7%93%d7%90%d7%95-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%9a-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%aa%d7%95%d7%9b

עתיד תוכן ה-SEO הוא וידאו – הנה הסיבות

תוכן וידאו המלווה בתמלולים אופטימליים למנועי חיפוש יכול להוביל להמרות טובות יותר ולמעורבות גבוהה יותר. כאשר אנחנו מדברים על שיווק תוכן SEO, לעיתים קרובות התנועה המגיעה מהבלוגים אינה מתורגמת להמרות מיטביות. אז מה הדרך לתקן זאת? גישה ממוקדת וידאו שתוכננה בקפידה יכולה לשפר את ההמרות, לבנות אמון ולהתאים את התוכן לצרכים של קהל היעד.

למה גישות מסורתיות לא עובדות?

אם עבדתם אי פעם בשיווק תוכן מבוסס SEO, כנראה שהתמודדתם עם התסכול הזה: "אנו רואים עלייה בתנועה, אך לא נראה שזה מתורגם להמרות." הבעיה כאן היא ששיווק תוכן מדבר רק על "אזור ההתעניינות" ולא מצליח להציע דרך ברורה להמיר את הקהל לפעולה. גישה ממוקדת, שמבוססת על הרעיון של פיזור תוכן וידאו, יכולה לשנות את המצב הזה.

היתרון של תוכן וידאו

כשאנחנו משווים תוכן וידיאו עם תוכן כתוב, יש מספר יתרונות מובהקים לשימוש בווידאו:

  • דרישות הזמן של מומחים לתוכן מופחתות
  • סיכוי גבוה יותר שהמבקר יהפוך לעוקב במדיה החברתית
  • יכולת להעביר יותר מסרים ועדויות מהימנות יותר
  • נכון להרבה, וידאו מועדף על פני כתיבה רגילה
  • אפשרות לשפר את כוח השפעת התוכן על פלטפורמות שונות

חיסכון בזמן עבור מומחים

שיחת וידאו אחת של שעה יכולה לייצר בין 2 ל-6 סרטונים. בהקשרים רפואיים, לדוגמה, מדובר במאמרים שדורשים אישור רפואי. תהליך זה יכול להיות מתיש, ולכן צילום תוכן בצורה ממוקדת הרבה יותר יעיל.

הפוטנציאל לגדול עם עוקבים נוספים

כאשר מבקרים נחשפים לתוכן מתוך וידאו, הם עשויים להפוך לעוקבים ולא רק לעבור על מאמר בודד. אם הם צופים בסרטון ביוטיוב לאחר קריאת המאמר, הם נכנסים לשלב הנכון של פיזור רגשי. גישה זו מפנה את הקהילה שלכם לשלוחה עשירה יותר של תוכן.

מעורבות גבוהה יותר מהתוכן שלכם

כאשר אתם מתבוננים בהקלטות Hotjar של מבקרים, סביר להניח שראיתם שרובם סורקים את הכותרות ומדלגים על פסקאות. עם תוכן וידאו, המצב שונה – קשה יותר לסרוק סרטון. כאשר תשיגו את תשומת הלב הנכונה, הם יקשיבו לתוכן שלכם.

נתונים שמעידים על ההצלחה

על מנת להבין את השפעת הווידאו על תוכן SEO, יש לבצע השוואה בין משך הזמן שמבקרים משקיעים בתוכן כתוב לעומת ווידאו. היכן שנמצאו בווידאו, המבקרים בילו כמעט פי שניים זמן בהשוואה לאלה שנכנסו לתוכן כתוב בלבד. זה ברור שווידאו תורם לחיזוק הקשרים מיידיים עם קהלים פוטנציאליים.

היתרון הנוסף – ניצול מחדש של תוכן

מדובר ביתרון מובהק של תוכן וידאו. ניתן לנצל את התוכן הזה במגוון פלטפורמות – מרשתות חברתיות כגון אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק, ועד למאמרים בבלוגים. עם זאת, חשוב לזכור שעליכם להתאים את התוכן לכל פלטפורמה לפי הצרכים והפונקציות של כל אחת.

סיכום

העתיד של תוכן SEO לא משאיר מקום לספקות – תוכן וידאו הוא הדרך קדימה. הוא מבטיח לא רק עלייה במספר הצפיות, אלא גם יכולת להמיר מבקרים ללקוחות. מעבר לתוכן כתוב, השקעה בווידאו מהווה צעד חיוני עבור כל עסק שמבקש לצמוח ולהתפתח בעידן הדיגיטלי. רוצים להישאר מעודכנים ולראות תוצאות אמיתיות? השקיעו בווידאו וראו איך הנתונים מדברים בעד עצמם!

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני