העקרונות היצירתיים שיביאו לכם הצלחה חסרת תקדים בפרסום B2B בלינקדאין!

%d7%94%d7%a2%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%99%d7%90%d7%95-%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%97

נתונים חדשים מגייסים עקרונות יצירתיים להצלחה בפרסום B2B בלינקדאין

בעידן בו עולם השיווק מתפתח בהתמדה, לינקדאין חושפת סדרת עקרונות יצירתיים שנועדו לסייע למפרסמים בסקטור B2B להשיג תוצאות טובות יותר מפרסומותיהם. בעקבות שנת מחקר מעמיקה, חברת לינקדאין זיהתה את עקרונות הקריאייטיב המובילים שיכולים לשפר את ביצועי הקמפיינים הפרסומיים.

מגמות עיקריות בפרסום B2B

על פי נתונים שהוצגו על ידי לינקדאין, התופעה של פרסומות שמ "מלכדות" פרטים מעורבים, במקרים רבים נושאת תוצאות פחות ממעוררות השראה. עד 90% מהמנכ"לים מצפים לקבל פרסום יותר Bold (נועז) המבדל את המודעות מהרעש שהקהל מפגש עימו ברשתות החברתיות.

העקרונות היצירתיים להצלחה

כדי לסייע למפרסמים להתמודד עם האתגרים הללו, לינקדאין זיהתה 6.5 עקרונות קריאייטיב שהם בבחינת מסגרת שמנחה את השיווק המוצלח:

  1. היו מודעים להקשר: צרו מודעות המותאמות להקשר הספציפי בהן הן מוצגות, כולל הבנת ההקשר התרבותי והמצב הרגשי של הלקוח.
  2. השיגו השפעה: השתמשו בוויזואליים מושכים, ניגודים חזקים ותנועה דינאמית כדי למשוך תשומת לב בפיד. הנתונים מראים כי פרסומות בווידיאו אנכיות מביאות ל-31% יותר מעורבות מאשר פורמטים רוחביים.
  3. היו ייחודיים: כוונו להיות זכירים ולא רק שונים מהמתחרים. מחקר של לינקדאין גילה כי 81% מהקמפיינים לא מצליחים להניע תשומת לב או זיכרון מותג.
  4. אחדו את המסרים שלכם: הקפידו על זהות מותג ייחודית המתקיימת בכל נקודות המגע עם הלקוח. מותגים קונסיסטנטיים מצליחים להגדיל את הרווחיות בעד 20%.
  5. עוררו רגשות: גירוי תגובות רגשיות בעזרת חוויות אנושיות משותפות. תוכן משעשע, לדוגמה, מגביר את המעורבות ב-65% בלינקדאין.
  6. תנו אח"כ קחו: ספקו ערך אמיתי בתוכן שלכם לפני שאתם מבקשים דבר בתמורה. 85% ממנהלי עסקים מעריכים מותגים שלוקחים עמדות נועזות בתעשייה.

בנוסף, לינקדאין מציעה "עיקרון חצי": לבצע ניסויים והכי חשוב להתמקד במבחני ביצועים עם תוכן אורגני לפני שתבחנו להאיץ את המודעות בתשלום.

מבט לעתיד

למפרסמים B2B שמתכוונים למקסם את התשואה על ההשקעה בפרסום בלינקדאין בשנת 2025 ובשנים שלאחר מכן, עקרונות אלו משמשים כמפת דרכים לחדור את רעש המידע עם יצירתיות מרשימה. המסקנה הברורה היא: בעידן של תוכן "משעמם לעסקים", המזל שייך למי שמעז לקחת סיכונים.

סיכום

לינקדאין מציעה הזדמנות ייחודית למפרסמים לחקור יצירתיות חדשה ולנקוט בגישה לא קונבנציונלית כדי לייחד את עצמם בשוק התחרותי של היום. בעזרת העקרונות הללו, אפשר לשדרג את הביצועים ולהגיע לתוצאות משמעותיות שאין להן תחליף.

בהצלחה ושיווק מוצלח! 🚀

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני