המהפכה בפרסום הדיגיטלי: כך קמפיינים מרובי פורמטים יכולים לשדרג את המודעות שלך!

המהפכה בפרסום הדיגיטלי: כך קמפיינים מרובי פורמטים יכולים לשדרג את המודעות שלך!

ההשקה של קמפיינים מרובי פורמטים למודעות קהלי יעד של מיקרוסופט

מיקרוסופט Ads הודיעה לאחרונה על השקת קמפיינים חדשים המאפשרים השקת מודעות קהלי יעד בצורה מרובת פורמטים. המטרה היא פשוטה – לפשט את ניהול המודעות על ידי שילוב של פורמטים שונים כמו מודעות נייטיב, מודעות תצוגה ומודעות וידאו בקמפיין אחד.

מה היתרונות של קמפיינים מרובי פורמטים?

קמפיינים אלה מציעים מספר יתרונות משמעותיים עבור המפרסמים:

  • ניהול קמפיינים מאוחד: במקום להקים מספר קמפיינים עבור כל פורמט מודעה בנפרד, עכשיו ניתן לנהל קמפיין אחד בלבד שיחליף את הצורך במספר קמפיינים.
  • ניהול תקציב קל יותר: המפרסמים יכולים לנהל ולמטב את התקציב עבור כל הפורמטים בתוך קמפיין אחד, מה שמפשט את התהליך.
  • שימור על גמישות: המערכת עדיין מאפשרת יצירת קמפיינים נפרדים עבור פורמטים שונים, כך שניתן להתאים את הקמפיינים למטרות השונות של המפרסם.

איך להקים קמפיין מרובת פורמטים?

כדי להשתמש בקמפיינים מרובי פורמטים, יש לבחור מטרה לקמפיין מתוך האפשרויות הבאות:

  • הנעה להמרות: במטרה להניע את המשתמשים לבצע פעולות מסוימות באתר.
  • יצירת לידים: להגדיל רשימת המנויים או עגלות הקניות.
  • בניית מודעות למותג: לחיזוק התודעה למותג והגברת ההכרה.

לאחר מכן, יש לבחור "קהלים" כפורמט הקמפיין. במהלך תהליך יצירת הקמפיין, ניתן לבחור את סוגי פורמטי המודעות השונים – מודעות נייטיב, תצוגה ווידאו, או לשלב את כולם בהתאם לצרכים ולמשאבים.

צעדים להשלמת תהליך הקמפיין

לאחר יצירת פורמט המודעה הראשון, המפרסם ימשיך עם השלבים הבאים:

  • בחר קהלים ומטרות גיאוגרפיות.
  • קבע תקציב ואסטרטגיות הצעת מחיר.
  • הגדרות קבוצת המודעות.

מהי התרומה של קמפיינים מרובי פורמטים?

השדרוגים החדשים הם חלק מהמשכיות של מיקרוסופט Ads להתאים את הפלטפורמה לצרכים של המפרסמים המודרניים. המטרה היא להקל על המפרסמים להגיע לקהלים שלהם במגוון רחב של ערוצים מבלי להסתבך בניהול מספר קמפיינים נפרדים.

קמפיינים מרובי פורמטים מציעים פתרון חדשני במיוחד עבור מפרסמים שהם בעלי תקציב נמוך או רוצים למנף את הקמפיינים שלהם ללא הצורך להקים מספר קמפיינים לצורך שימוש בכל פורמט.

בעיות שמתמודדים איתן מפרסמים היום

באמצעות הפתרון החדש, ניתן להשיג תוצאות מהירות ומשמעותיות מבלי שהמפרסמים יצטרכו להרגיש את העומס הניהולי. המפרסמים יכולים להתמקד באסטרטגיית השיווק ובתוכן המודעות, במקום להילחם עם ניהול הקמפיינים.

כעת, עם השקת הקמפיינים המרובי פורמטים, מיקרוסופט מציגה כלי חדש שבאמת יכול לשנות את אופן ניהול הקמפיינים בתחום הדיגיטל. זו הזדמנות מצוינת עבור מפרסמים שמעוניינים בהגדלת היקף העשייה שלהם בשוק המודעות הדיגיטליות.

האם אתה מתכוון לנסות את הקמפיינים המרובי פורמטים בשנת 2025? זו יכולה להיות חוויה שתשנה את פני הפרסום הדיגיטלי שלך.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני