הכינו את האתר שלכם לקראת 2025: 6 צעדים שיהפכו אתכם למובילים ב-SEO!

%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%aa-2025-6-%d7%a6%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%94%d7%a4%d7%9b%d7%95

הכנות לקראת 2025: 6 פעולות טכניות חשובות בתחום ה-SEO

שנת 2025 מתקרבת ואיתה ההזדמנות לחדש ולשדרג את האסטרטגיות שלנו בתחום קידום האתרים (SEO). מקצועני SEO מעדיפים לנצל את הזמן הזה לביצוע בדיקות טכניות כדי להבין את ביצועי האתרים שהם מנהלים בתוצאות החיפוש. במאמר זה, נציג את הפעולות החשובות שכדאי לשים לב אליהן בדרך להצלחה בשנת 2025.

1. הבנת עמדת העסק לגבי רובוטים מבוססי בינה מלאכותית

בעידן הנוכחי, חשוב שכל חברה תבין את השפעתם של רובוטים מבוססי בינה מלאכותית על פעילותה. לדוגמה, רובוטים כמו ChatGPT לא השפיעו משמעותית על נתח השוק של גוגל, אך חשוב שלקוחות, אנשי טכנולוגיה וצוותים משפטיים יהיו מודעים לשליטה והניהול של הכלים הללו בתוך הארגון.

אם העסק שלכם לא מתכוון להופיע באינדקסים השונים של רובוטים אלו, יש לעקוב אחרי ההנחיות של כל פלטפורמה, לדוגמה:

2. בדיקת הנתונים המובנים של תבניות הדפים שלכם

נתונים מובנים הם מעל ומעבר לסכמות פשוטות. הכוונה כאן היא לקוד ולהציג את התוכן בצורה ברורה. לדוגמה, חשוב על השימוש בתגיות כמו <table>, <th> ו-<tr> בעת הצגת טבלאות, ותמיד להשתמש בטאגי <h> כדי למיין את הכותרות.

האם עבדתם עם מסדי נתונים או ספריות JavaScript? המסמכים שלכם צריכים להיות מעוצבים בצורה שיהיה קל לקרוא אותם הן למשתמש והן למנועי החיפוש.

3. חיפוש אחרי תיקונים קטנים שיעשו הבדל גדול

בשנת 2025, האתגר לא יהיה רק לדירוג בתוצאות אלא ללקט מהאינטרנט את התוכן הנכון. בדקו את התיקונים הקטנים (1%) שדחתם לאורך זמן; כל תיקון כזה יכול לסייע לשפר את הציונים והצפיות של האתר.

מדובר בנושאים כמו:

  • תיקון כפל בכותרות ותיאורים
  • סילוק תוספים ישנים שלא בשימוש
  • תיקוני הנגישות של האתר

4. בחינת פרופורציות חדשות

תחום ה-Web מתפתח תמיד. תשתמשו בשיטות כמו פרי-רנדרינג ושפת CSS החדשה content-visibility, שהופכת את בעיות ביצועים לבעיות קלות יותר. עם הזמן, כל ההתקדמויות הללו יכולות לשדרג את חוויית המשתמש באתר שלכם.

5. סיום הפניות 301 ישנות

בעבר המלצנו על שמירה על הפניות 301 לנצח, אך כעת ההמלצה השתנתה. הפניות ישנות צורכות משאבים יקרים, ולכן אם יש הפניות מעל שנה, שקלו לסלק אותן אם אין להן תנועה משמעותית.

6. קונסולידציה של תוכן

תוכן כפול יוצר קשרים מיותרים במערכת ההפניה ומסבך את תהליך הדירוג. שקלו לקבץ תכנים דומים ממקורות שונים לדף אחד משמאלים. גוגל מחפשת את התשובה המדויקת ביותר לשאילתות, ולא את מספר המאמרים על נושא מסוים.

להשגת הצלחה טכנית ב-SEO, חשוב להמשיך לבצע בדיקות עם דגש על:

  • צומת פנימיים שבורים
  • ניהול אבטחת האתר
  • תכנון מסודר של המבנה באתר

יישום ההמלצות האלה בזמן שלב הוא הדרך המושלמת להכין את האתר שלכם לקראת השנה הקרובה, ולהתמודד עם אתגרים שמצפים לנו. הישארו עירניים, והמשיכו לעדכן ולשדרג! 🚀

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני