גלה את הסודות להצלחה ב-SEO טכני בארגונים גדולים!

%d7%92%d7%9c%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%91-seo-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%92

מרכיבים מרכזיים של SEO טכני עבור חברות גדולות

עבודה עם ארגונים גדולים לשיפור ה-SEO הטכני שלהם נחשבת, לדעת רבים, לעשייה המהנה ביותר בתחום. כאשר אתה מתמודד עם מערכות מורכבות, בעיות ירושה וצוותים שונים שאחראים על תחומים שונים באתר, אתה מבין כמה חשוב לבסס קשרים עם מספר שותפים ולשכנע אותם בצורך בשיפורים.

חשיבות התקשורת עם stakeholders

במותגי ענק קיימים צוותים רבים, ואתה תצטרך לתאם בין הצוותים השונים כדי לבצע שינויים. ישנן חברות שבהן הצוותים פועלים כשכבת עבודה אחת עם תקשורת פתוחה, ואילו אחרות פועלות בסילואים, מה שמקשה על הצגת תוצאות והנעת שיפורים טכניים.

כל צוות בארגון מחזיק בקווי מיקוד שונים ולעיתים אף KPI שונים. זה אומר שאתה לא רק צריך להבטיח שהצומת המרכזי שלך מתעניין בבעיה, אלא גם לשכנע את שאר הצוותים מדוע פתרון הבעיה הוא לטובתם.

דו"ח תקשורת בין מחלקות

כדי להשיג זאת, יש צורך בדו"ח תקשורת בין מחלקות שיקל על ההתעדכנות. חשוב להימנע מלהפיק דוח אחד גדול לכל המחלקות; במקום זאת, הכין דוחות קצרים וקולעים שידגישו את המדדים החשובים לכל קבוצת שותפים.

נהלים לתפעול תקני (SOP)

נהלים לתפעול תקני מספקים מסגרת עבודה עם הלקוחות לקביעת תקנים ומסמכים של שינויים חשובים והחלטות שנעשו. יצירת מרכז ידע שבו מתועדים שינויים חשובים מסייעת לארגון בתהליך קליטת עובדים חדשים ומקנה מדדים ברורים שימנעו אי הבנות.

היבטים פנימיים של SEO

  • קישורים פנימיים: שמיים קישורים פנימיים עם טקסט ייחודי שאינו כולל מילים כמו "כאן".
  • אופטימיזציה של תמונות: תאם את שם הקובץ וההגדרה של alt כך שישפרו את מהירות טעינת הדף.
  • מבנה ה-URL: הקפד על צמצום מילים עצירות והשתמש ברווחים.

אסטרטגיית סריקות טכניות

ביצוע סריקות טכניות בארגונים גדולים עלול להיות מאתגר, אך חשוב לבצע דיאגנוסטיקה יעילה. סריקות מדגמיות משמשות לאיתור בעיות קלות על מנת לייעל את משאבי הסריקה.

שיטות לדגימות סריקות

  • דגימה אקראית: בחירה אקראית של כתובות URL לקבלת תמונה רחבה.
  • דגימה סדרתית: חלק את האתר לפי קטגוריות וסרוק מתוך כל חלק.
  • דגימה מועדפת: התמקד בדפים בעלי ערך מוסף כגון דפי מכירה ודפים עם תנועה גבוהה.

אתגרים בסריקות של אתרים מרובי טכנולוגיות

סריקות של אתרים הבנויים ממספר טכנולוגיות מצריכות אסטרטגיות שונות. חשוב להבין את השיטות השונות להנעת תוכן ולזהות אילו תחומים דורשים אימות.

הערות לסריקות אפקטיביות

  1. מיפוי אזורים של אתר שמשתמשים בקוד צד שרת מול צד לקוח.
  2. בדיקת חלקים הדורשים כניסה, ומתן פתרונות לסריקות אוטומטיות.
  3. התאמת מהירות הזרמת התוכן, כולל תכנים המועלים בצורה עצמית.

סיכום

עבודה על SEO טכני בארגונים גדולים מציעה אתגרים ייחודיים, אך גם משתלמת במיוחד. על ידי ניהול מסודר של תקשורת עם שותפים והקפדנות על נהלים פנימיים, ניתן לקדם את מאמצי ה-SEO והחברה כולה. לא כל אנשי SEO נחשפים לניסיון זה, ולכן חשוב לנצל את ההזדמנויות שנמצאות מולנו כדי לשפר את עבודתנו בתחום.

משאבים נוספים

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני