fbpx

גלה את הטריק של Google Analytics שיגביר את מכירותיך ברשת בקלות!

%d7%92%d7%9c%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-google-analytics-%d7%a9%d7%99%d7%92%d7%91%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%9a-%d7%91

העדכון החדש של Google Analytics: שיפור הנראות של מוצרי המסחר

Google Analytics, הכלי הפופולרי לניתוח נתוני אתרים, השיק שני עדכונים מעניינים שמטרתם לשפר את נראות המוצרים למשווקים באינטרנט. בעידן שבו התחרות בשוק המקוון גוברת, חשוב מאד למוכרים להבטיח שהמוצרים שלהם יזכו לחשיפה המרבית. העדכונים הללו מציעים פתרונות יעילים למצבים שבהם מוצריהם עלולים להיות מוסתרים או שלא יקבלו את תשומת הלב המתאימה.

היתרון החדש: התראות על דחיית מוצרים

בהתאם לעדכון האחרון, Google Analytics מציע כעת התרעות על דחיות מוצרים ישירות בלוח המחוונים. תכונה זו מאפשרת למשווקים לעקוב אחרי המלצות מרכז המסחר של Google ללא בעיות ולהתמודד עם בעיות המידע לפני שהן משפיעות על הופעת המוצרים שלהם.

  • פיקוח על התראות דחיית מוצרים במספר אזורים בלוח המחוונים: דף הבית, מרכז התובנות, סיכום הדיווחים ודוח סקירה של מקורות הגיוס.
  • גישה ישירה לקישורים כדי לתקן בעיות במרכז המסחר.
  • זיהוי בעיות קונפיגורציה אשר עשויות להשפיע על הנראות של המוצרים בתוצאות החיפוש של Google.

בעזרת תכונה זו, סוחרים יכולים להימנע מבעיות כגון חוסר בקודים מזהים בינלאומיים (GTIN), דבר שעלול למנוע ממוצרים מסוימים להיות מוצגים בפני לקוחות פוטנציאליים.

שדרוג לקבוצות ערוצים מותאמות אישית

בנוסף להתרעות על דחיית מוצרים, Google שיפרה גם את אפשרות קבוצות הערוצים המותאמות אישית שלה. כעת ניתן להוסיף פרמטרים ידניים לתוכן המודעות, דבר המעניק לשיווקיים גמישות רבה יותר בניתוח ערוצי השיווק.

פיצ'ר זה מועיל בעיקר למשתמשים עם רמות גישה Editor ומעלה, ומאפשר להם ליצור קבוצות ערוצים מותאמות אישית ומדויקות יותר, מה שיכול לנבא באופן טוב יותר את מקורות התנועה.

כיצד העדכונים הללו מועילים?

העדכונים החדשים מגיעים בזמן קריטי עבור אנשי המכירות ברשת, אשר מתכוננים לעונת הקניות העמוסה. באמצעות הכלים הללו, הם יכולים לא רק לזהות בעיות בארגון הנתונים, אלא גם לייעל את התהליך כך שיכולותיהם למכור מוצרים יגברו.

שיטות לשיפור הנראות במרכז המסחר של Google

כדי למקסם את הנראות של המוצרים שלך ולמנוע מחסומים פוטנציאליים, ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

  1. עקוב באופן שוטף אחרי ההתרעות ש-Google Analytics מציע.
  2. ודא שהמוצרים כוללים את כל המידע הנחוץ עם קודים מזהים כגון GTIN.
  3. נהל תקשורת עם צוות התמיכה של Google במקרה של אי בהירות.
  4. שקול להשתמש בקבוצות ערוצים מותאמות אישית כדי לחוות הבנה עמוקה יותר על מקורות התנועה לאתר.

סיכום

עם השיפורים החדשים ב-Google Analytics, הסוחרים ברשת מקבלים כלים חיוניים שמאפשרים להם לזהות בעיות בנתוני המוצרים ולהגיב מיידית. בעידן שבו כל פרט יכול להכריע את גורל העסק, היכולת לפעול במהירות ולתקן בעיות מציבה את המוכרים המובילים בעמדה טובה יותר להצלחה.

לסיום, נציין שהעדכונים הללו אינם רק העתיד של ניתוח נתונים אלא הופכים לאבן יסוד בכל אסטרטגיית שיווק מקוון.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני