גיליתם ירידה בהמרות? 10 סיבות מפתיעות למה זה קורה ואיך לתקן!

גיליתם ירידה בהמרות? 10 סיבות מפתיעות למה זה קורה ואיך לתקן!

אבחון PPC: כיצד למצוא ולתקן את שורש הסיבות להמירות נמוכות

כולנו עברנו את זה: קמפיין שעסקנו בו עבד מצוין במשך חודשים, ופתאום, כשבדקנו את הביצועים, גילינו שההמרות ירדו. עבודת PPC יכולה להיות מורכבת, ולעיתים זה מה שגורם לנו להרגיש אובדי עצות. למרבה המזל, יש דרכים לזהות את הבעיה ולטפל בה ביעילות.

סיבות נפוצות להמרות נמוכות

הנה עשר סיבות נפוצות לדעיכת המרות בקמפיינים של Google Ads, לצד דרכי ההתמודדות:

1. לא מספיק תנועה

לפני כל ניתוח על המרות, חשוב לוודא שיש מספיק תנועה. כמה תנועה זה "מספיק"? כל חשבון שונה, ולכן יש לבחון את הנתונים שלך ולחזור אחורה. לדוגמה, אם החשבון שלך מקבל המרה אחת על כל 10 קליקים ואחד על כל 100 חשיפות, תצטרך לפחות 10 קליקים ביום כדי לייצר המרה.

2. קמפיין מוגבל על ידי תקציב

לעיתים קרובות, קמפיינים לא מנצלים את התקציב שהוקצה להם במלואו. נתח את מדדי ההוצאות ובדוק אם הם עומדים באפיק צמיחה על מנת להבין את מצב התקציב.

3. שינויים עדכניים בהגדרות הקמפיין

שינויים בתקציבים, הצעות מחיר ואסטרטגיות עלולים להשפיע על המרות. חשוב להבין את ההשפעה של השינויים שנעשו לאחרונה.

4. שינויים בצד המותג

שינויים אסטרטגיים או עסקיים כמו הצעות חדשות או עליות במחירים עשויים להשפיע על התנהגות הצרכנים. בדוק אם תקופת הירידה במקרה שלך מתאימה למועד השינויים.

5. חוסר איזון בין כוונת החיפוש לסוגי ההתאמה של המילים

חשוב לשמור על איזון בין סוגי ההתאמה של המילים. שימוש במגוון סוגי ההתאמה יכול לעזור להבטיח שאתה פונה לקהלים רלוונטיים.

6. שימוש יתר או חוסר במילות מפתח שליליות

רשימת המילים השליליות שלך משמשת כמעין מסנן איכות. משמעות הדבר היא שיש להפעיל מעקב קבוע אחר דוחות המונחים ולסנן מונחים לא יעילים.

7. בעיות במעקב ההמרות

לפעמים בעיות במעקב יכולות לגרום לירידות שנראות כאילו היו אמיתיות, בעוד שהן תוצאה של ניתוח לא מדויק. ודא שהמעקב עובד כראוי עם כל שינוי של אתר או כלי חדש.

8. דפי נחיתה חלשים

שינויים במבנה דף הנחיתה עלולים להשפיע לרעה על ההמרות. יש לבדוק שהמסרים ברורים, הקראי לפעולה חזקים, ודף הנחיתה מותאם למובייל.

9. חוסר ביקוש או תפיסת ביקוש

ייתכן שהבעיה היא שאין מספיק אנשים שמחפשים את המ מוצר או השירות שלך. שבחושב מיקוד מחדש בבחירה המילים או הרחבה של המיקוד יכול לסייע.

10. תנודתיות בשוק ובכלכלה

ישנם תהליכים חיצוניים שיכולים להשפיע על הביצועים שלך, כמו שינויים כלכליים, אירועים משמעותיים ועוד. זה עשוי להצריך גמישות בתכנון ולהשקה מחדש של קמפיינים.

איך להצליח לחזור למגמת הגדילה?

במקום להיכנס לפאניקה כאשר רואים ירידה בהמרות, יש לנקוט בגישה מתודולוגית. גישה זו תכלול:

  • זיהוי הבעיה: השתמשו ברשימה של הסיבות האפשריות לדעיכת המרות כדי לקבוע מה עורר את הבעיה.
  • לתקשר עם הלקוח: חשוב לשמור על קשר עם הלקוח ולספק עדכונים על התהליך.
  • לבצע שינויים חשבים: לאחר זיהוי השורש, יש לבצע שינויים בכוונה למתודולוגיות שמובילות לשיפור הביצועים.

בסופו של יום, זכרו כי ירידות בהמרות הן חלק מהמשחק. חשוב לקיים שיחות פתוחות עם הלקוחות על הציפיות ולפעול בהבנה כדי להחזיר את המגמה החיובית לקמפיינים שלכם. אל תהססו לבצע ניסויים, לעקוב אחר שינויים ולהתאים כשצריך כך שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. 🚀

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני