גוגל עושה זאת שוב: שדרוגים מדהימים בקמפיינים של Performance Max שיגרמו לכם לחשוב מחדש על פרסום!

גוגל עושה זאת שוב: שדרוגים מדהימים בקמפיינים של Performance Max שיגרמו לכם לחשוב מחדש על פרסום!

גוגל משדרגת את יכולות הדיווח בקמפיינים של Performance Max

גוגל מביאה כעת מספר עדכונים משמעותיים לקמפיינים של Performance Max, אשר נועדו להציע למפרסמים יותר שליטה על מנועי הבינה המלאכותית, נתוני דיווח מעמיקים ושקיפות משופרת. שינויים אלו נועדו לסייע להשגת תוצאות טובות יותר תוך מתן אפשרות למפרסמים להבין בצורה טובה יותר את מה שמניע את הביצועים שלהם.

השקה מחדש של מכשירים חדשים לקמפיינים

Performance Max הפך לאחת מהכלים המרכזיים שמפרסמים משתמשים בהם במסגרת פרסום המבוסס על בינה מלאכותית של גוגל. בעזרת עדכונים אלה, גוגל פועלת על מנת ליישם את הפידבק של המשתמשים, דבר שמוביל להצגת שליטה טקטית ונתונים שימושיים יותר.

עדכונים מרכזיים

  • שליטה רחבה יותר בקמפיינים: כעת ניתן להוסיף מילות מפתח שליליות לרמת הקמפיין, מה שמעניק למפרסמים שליטה רבה יותר על היכן להציג את המודעות שלהם.
  • מטרות חדשות לרכישת לקוחות: מצב "לקוחות בעלי ערך גבוה" עוזר להעדיף לקוחות בעלי פוטנציאל ערך ארוך טווח.
  • החרגות מותג: קמעונאים עם מקורות מוצרים יכולים כעת לנהל החרגות שונות למודעות חיפוש ולמודעות קניות.
  • חוקי יציאה על סמך URL: כללי "URL כולל" מורחבים לקמפיינים עם מקורות מוצרים, מה שמאפשר להכוון תנועה ממוקדת על סמך קטגוריות עמודים.
  • מיקוד דמוגרפי ומכשירים: ביוטי שמוצגות בקרוב, על מנת להציע למפרסמים אפשרויות התאמה אישית נוספות.

שיפורים בדיווח על חיפושים

גם תהליך הדיווח על חיפושים עבר שדרוג. כעת מפרסמים יכולים לדעת האם השאילתות נובעות מהכוונה נטולת מילות מפתח של Performance Max או מהנושאים החיפוש המותאמים אישית שלהם.

מאפיינים חדשים בדיווח על קבוצות נכסים

  • נתונים פרטניים על ביצועים: תוצאות קבוצות הנכסים יכולות כעת להיות ממוּטוּת לפי מכשירים, זמן ועוד.
  • נגישות לנתונים: מפרסמים יכולים להוריד את נתוני הביצועים לשימוש קל יותר בשיתוף והנחלת המידע מחוץ לגוגל אדס.

החשיבות של העדכונים

נראה כי גוגל עונה על בעיות מרכזיות, תוך שיפור משמעותי של usability, שקיפות ויעילות הפלטפורמה. הבקשות שחוזרות על עצמן מהמשתמשים היו: לאפשר יותר שקיפות על מונחי החיפוש, שקיות עבודות מפורטות יותר, ושלול את היכולת להוסיף החרגות. העדכונים הללו עשויים להוות את המענה לחששות אלו, עם התקדמות המגוון והשיפוט המקומי.

מה ההמשך?

גוגל מתכננת להרחיב את העדכונים הללו עם שליטה, תובנות ויכולות דיווח נוספות בחודשים הקרובים. המפרסמים מעודדים לספק פידבק, בכדי לעצב את העתיד של Performance Max ולהתאים טוב יותר לצרכי העסקים.

לסיכום

גוגל חורגת מעבר לשיפוט במקצועיות בקמפיינים של Performance Max. העדכונים משקפים את המחויבות שלה להעניק למפרסמים כלים שתוכננו במיוחד כדי למקסם את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית ובו זמנית להשיג את המטרות הספציפיות שלהם.

כפי שמשתמע, שדרוגים אלו מדברים על התמקדות בשקיפות ובקרת המפרסם בקמפיינים. זהו צעד חיובי ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, אשר מציע כלים יעילים יותר לקידום מוצרים ושירותים.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני