Google מציגה סוג פרסום חדש: "אירוע מכירה" במרכז הסחר
בחדשות האחרונות מעולם שיווק הדיגיטלי, גוגל השיקה היום סוג פרסום חדש בשם "אירוע מכירה" במרכז הסחר שלה. מאפיין זה מאפשר למוכרים לקדם מכירות רחבות והנחות באופן קל ומהיר, דבר שיכול לשדרג את האסטרטגיות השיווקיות של עסקים בכל הגדלים.
מהו פרסום אירוע מכירה?
פרסום מסוג "אירוע מכירה" נותן למוכרים את האפשרות להציג הנחות כלליות, כגון "כל הפריטים עד 70% הנחה", מבלי לקשר את המבצע למוצרים ספציפיים. זהו שינוי משמעותי מהשיטה המסורתית שדרשה כי כל פרסום יהיה מסונף למוצר מסוים.
היתרונות של המאפיין החדש
- פשטות בקביעת פרסומות: המציעים יכולים להפעיל את המאפיין החדש מהדף ההנחות במרכז הסחר, ולספק פרטים כמו תאריכים, URL ודימויים.
- הגדלת הנראות: ההזדמנות לפרסם מכירות רחבות יכולה להוביל לגידול משמעותי בנראות המודעות בערוצים השונים של גוגל.
- פחות מגבלות: ההסרה של הצורך לקשר את הפרסומות למוצרים ספציפיים מקלה על המפרסמים ויכולה לעודד יותר עסקים לנצל את הפלטפורמה.
כיצד זה משפיע על המוכרים?
תהליך קביעת הפרסום החדש הוא פשוט יותר מהשיטות הקודמות, דבר שיכול להקל על המוכרים לפרסם מכירות רחבות יותר. במהלך תקופות כמו חגים או עונות מכירה, המוכרים ימצאו את הכלי שימושי במיוחד. לדוגמא, ברקע החגים הקרבים, יכולת זו יכולה להעניק להם יתרון תחרותי בשוק.
נקודת המבט של השוק
לפי השיווק Dario Zannoni, המאפיין החדש צפוי לעשות שינוי חיובי לשוק. הוא ציין כי "אם גוגל תיישם את הפיצ'ר הזה בצורה נכונה, זה עשוי להיות בעל ערך רב, כאשר המידע הכללי על מכירות יוכל להיחשף בקלות רבה יותר במודעות השחזור".
מגבלות זמניות
נכון לעכשיו, תכונת "אירוע מכירה" זמינה רק עבור מודעות חינמיות בארצות הברית. טרם ברור אם גוגל מתכננת להרחיב את השימוש במאפיין זה לאזורים אחרים או לפלטפורמות נוספות בעתיד.
סיכום
השקת סוג הפרסום החדש של גוגל במרכז הסחר מציעה למוכרים הזדמנות מצוינת להרחיב את יכולותיהם השיווקיות ולהגדיל את נגישותם לגולשים. עם יצירתיות וניהול נכון של המידע המוצג, הפיצ'ר הזה עשוי לשדרג את מסעי הפרסום של עסקים רבים וליצור חוויית קנייה מהנה יותר ללקוחות.
מה לעשות עכשיו?
עסקים שמתכננים למנף את סוג הפרסום החדש צריכים להתחיל לתכנן את המידע שברצונם לקדם, להקים את העמודים הנחוצים במרכז הסחר, ולוודא שהכל מוכן לקראת השקות מכירות פוטנציאליות. ככל שנגלה יצירתיות רבה יותר במבצעי המכירות, כך נוכל לייצר תוצאות טובות יותר בשוק.
מעקב אחרי התפתחויות נוספות
להמשך המעקב אחרי התפתחויות בתחום השיווק הדיגיטלי והפרסום, מומלץ להירשם לניוזלטרים שקשורים למנועי חיפוש ולשיווק דיגיטלי. זה יסייע להתעדכן בכל החידושים והמאפיינים השונים שמוצעים על ידי גוגל ויתר החברות הגדולות בשוק.