fbpx

גוגל מפתיעה שוב: מה באמת משתנה בעולם הקידום אחרי העדכון של נובמבר 2024?

%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%a9%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%94-%d7%91%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%a0%d7%94-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%a7%d7%99

עדכון הליבה של גוגל נובמבר 2024 הושלם

עדכון הליבה של גוגל נובמבר 2024 הוא עדכון נוסף ומשמעותי במערכת הקידום של גוגל, שהחל ב-11 בנובמבר 2024 והושלם 24 ימים לאחר מכן, ב-5 בדצמבר 2024. עדכון זה מהווה צעד חשוב בהמשך המאמצים לשיפור איכות התוצאות במנועי החיפוש.

מה אומר גוגל על העדכון?

גוגל ציינה כי هدف העדכון הוא להציג תוכן איכותי ויעיל יותר, ומשמעות הדבר היא לשווק פחות תוכן שנועד להצליח לא כי הוא מעניין אלא כי הוא מתוכנן להפיק רווח מהחיפושים.

מה התרחש במהלך העדכון?

לאחר השקת העדכון, המעקב אחר תוצאות החיפוש חשף תנועות ניכרות בכמה אתרים. בין התאריכים 13 ל-14 בנובמבר כבר נראו שינויים עבור אתרים רבים מיד לאחר ההכרזה, ובעיקר סביב ה-16 וה-17 בנובמבר כאשר היקף השינויים היה משמעותי יותר.

בסוף העדכון, כלי מעקב רבים דיווחו על ירידה משמעותית בתנודתיות של הדירוגים, אך שוב חלה עלייה פתאומית סביב ה-25 וה-26 בנובמבר, וחלק מהאתרים חוו שינויים נוספים בשבוע הראשון של דצמבר.

תמונת מצב של תנודתיות

נראה כי עדכון נובמבר 2024 לא היה הגדול ביותר שגוגל השיקה, אך בהחלט מדובר בעדכון מהותי שיכול להשפיע על ביצועי הדירוג של אתרים שזכו לתוכן פחות איכותי.

  • עדכון מארץ 2024: היה עדכון הליבה הגדול ביותר עד כה.
  • עדכון אוגוסט 2024: כלל שיפורים משמעותיים באיכות החיפוש.
  • עדכון נובמבר 2023: התמקד בשיפור התוכן המועיל.

בעיות שעלו בעקבות העדכון

בעלי אתרים שהשפיעו לחיוב בעת עדכון הליבה של ספטמבר 2023 לא יכלו לצפות לשיפור משמעותי בעקבות עדכון נובמבר. בהצהרות קודמות, גוגל ציינה כי בעוד ייתכן שיתקיימו שיפורים מסוימים בין עדכונים, השינוי המשמעותי ביותר יתרחש עם עדכון הליבה הבא.

מה לעשות אם האתר שלך הושפע?

אם האתר שלך נראה כי נפגע מעדכון הליבה, יש מספר צעדים שמומלץ לשקול:

  • אין פעולה ספציפית להחזרת דירוגים. לעיתים קרובות, ירידה בדירוג אינה מצביעה על בעיות בתוכן.
  • גוגל ממליצה לבדוק שאלות שחשוב לשקול במידה והאתר נפגע.
  • גוגל טוענת שניתן לראות שיפורים קטנים בין עדכונים.

המלצה כללית

גוגל מציעה לבעלי תוכן להתרכז ביצירת תוכן מועיל ואיכותי שמיועד למשתמשים, ולא רק לדרוג במנועי החיפוש. זו הדרך האמיתית לעמוד בקני המידה של גוגל ולמנוע ירידות משמעותיות בדירוגים.

לבעלי אתרים כדאי לקרוא את ההנחיות של גוגל על יצירת תוכן איכותי.

סקירה של עדכוני הליבה הקודמים

עדכון הליבה הראשון לשנת 2024, "עדכון מארץ 2024," הוא העדכון המשמעותי ביותר עד כה, ואילו עדכון העמוק של אוגוסט 2024 הבא אחריו זכה גם הוא לתשומת לב רבה באיכות תוצאות החיפוש.

צפי לעדכונים עתידיים

גוגל משחררת עדכוני ליבה כל מספר חודשים, לכן מומלץ להמשיך ולשפר את האתר באופן מתמיד, כדי להיות מוכנים לשינויים שיגיעו. כך תוכן איכותי ואפקטיבי יעניק יתרון תחרותי בכל עדכון.

לסיכום, העדכון של נובמבר 2024 הוסיף שכבת מורכבות נוספת על האופן שבו בעלי אתרים צריכים לתכנן את התוכן שלהם, ולעבוד במטרה לספק ערך אמיתי למשתמשים.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני