ארבעת הטריקים המפתיעים שיעזרו למפרסמים להכות את השוק ב-2024!

%d7%90%d7%a8%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%94%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%9e

הכנסות פרסום גלובליות ממוקדות ב-Googld וב-Meta: ניתוח מגמות מעודכן

בשנה הקרובה, תחום הפרסום הגלובלי צפוי לחצות את רף הכנסות של $1 טריליון, כך עולה מדו"ח שפורסם על ידי GroupM, סוכנות מדיה שממוקמת תחת WPP. הנתונים מצביעים על כך שכמה מהטכנולוגיות המובילות בתחום, כמו Google, Meta, ByteDance, Amazon ו-Alibaba, צפויות לתפוס יותר מחצי מהכנסות הפרסום הכוללות, מה שמשקף את הדומיננטיות של הפלטפורמות הדיגיטליות.

למה זה חשוב?

המעבר המהיר לדיגיטל לא רק שימשיך לצמוח אלא גם ידרוש מהמשווקים להסתגל במהירות לשינויים בשוק. ניתוח הנתונים מהעולם הדיגיטלי הוא חיוני כדי לשמור על תחרותיות, ויש לנצל את הבינה המלאכותית כדי לשפר את הקמפיינים הפרסומיים ולמקד את המודעות לצרכים המשתנים של הציבור.

נתונים מרכזיים מתוך הדו"ח

  • צמיחה ב-2024: הכנסות הפרסום הגלובליות צפויות לעלות ב-9.5%, עם צמיחה נוספת של 7.7% ב-2025.
  • חלק מהדיגיטל: תחום הפרסום הדיגיטלי, הכולל פרסומות בסטימינג, חדשות מקוונות ומגזינים, עשוי להוות 82% מההכנסות הכוללות ב-2025.
  • שוק ארה"ב: השוק הגדול ביותר בעולם, ארצות הברית, צפוי להגיע להכנסות של $379 מיליארד עד 2025.
  • הצמיחה בסין: השוק הסיני צפוי לגדול ב-13.5% ב-2024, וההכנסות יגיעו ל-$204.5 מיליארד.
  • ירידת הכנסות מהפרסום המודפס: הכנסות מפרסום מודפס צפויות לרדת ב-4.5% בשנה הקרובה וממשיכות לרדת ב-3% ב-2025.

היתרון המנוהל על ידי טכנולוגיות

ההתקדמות בתחום הבינה המלאכותית והאוטומציה צפויה להניע חדשנות ולמנוע האטה כלכלית, על אף העלויות הגבוהות להלוואות. טכנולוגיות אלו יעזרו לשפר את התאמה אישית של המודעות לנמען, לייעל את התקציבים הפרסומיים ולתמוך במימוש הקמפיינים.

אתגרים הצפויים בעתיד

  • אי ודאות כלכלית: התנאים המאתגרים בשווקים מפותחים כמו ארה"ב והברית הבריטית עשויים להאט את הצמיחה.
  • סיכונים גיאופוליטיים: גורמים כמו מכסים ותנודות במטבעות יכולים לה Pressure advertising spend in consumer goods and luxury sectors.

מה צפוי בהמשך?

בהתאם לדו"ח, הצמיחה בפרסום תמשיך להיות ממוקדת בפלטפורמות טכנולוגיות, והחלקן יגדל ככל שהבינה המלאכותית תהפוך לנחוצה יותר בשוק. בשווקים כמו סין, יוזמות לשיפור הביטחון הצרכני עשויות לשחרר ביקוש של זמן רב, מה שמקנה הזדמנויות צמיחה נוספות.

סיכום

המעבר לאסטרטגיות דיגיטליות טומן בחובו תקופה מהפכנית עבור המפרסמים. המותגים שיצליחו להטמיע טכנולוגיות חדשות, לנצל את הנתונים ולמקד את המודעות לצרכנים ישתלטו על השוק ויביאו להצלחה רבה.

כחלק מענף זה, חשוב לדבר ולהתעדכן על המגמות החדשות והיכן להשקיע את המשאבים כדי למקסם תוצאות וליצור יתרון תחרותי.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני