fbpx

איך גוגל משנה את כללי המשחק בפרסום ב-PMax? המפרסמים נלחמים בבעיות שלא תיארתם!

איך גוגל משנה את כללי המשחק בפרסום ב-PMax? המפרסמים נלחמים בבעיות שלא תיארתם!

כאוס הכללים של גוגל עבור פרסום ב-Performance Max

מנהלי קמפיינים במערכת פרסום של גוגל נתקלו לאחרונה בבעיה משמעותית כאשר כללי ההוצאה לפועל (Placement) עבור קמפיינים של Performance Max (PMax) יצרו בלבול באופן שבו מותר להחריג מיקומים (placements). הנסיון ליישם החרגות אוטומטיות התקבלה בצורה שונה מהמציאות, ועל כך יש לזכור כי התוצאות של הכשלים האלו עשויים להיות חמורים עבור כל פרסום.

עיקרי בעיית ההחרגות

בעצם, גוגל טוענת כי החרגות על סמך API אין להן תוקף בקמפיינים של PMax. מנגד, מספר מפרסמים מדווחים על הצלחות בשימוש ב-API להחרגת מיקומים מסוימים. זאת בעוד שהחרגות המבוצעות דרך ממשק המשתמש (UI) נראות מתפקדות כראוי.

הפער המטריד בין תיאוריה לפרקטיקה

הפער הזה בינה לבין המציאות מעלה את השאלה איך מנהלי הקמפיינים צריכים לנהל את החרגות במערכות המשולבות עם ה-API. במקרים בהם החרגות אינן מתבצעות ביעילות, המודעות עלולות להופיע באתרים אשר מדורגים כנידונים לשלילה. הכשלון ביישום החרגות באופן תקין עלול לסכן את המותג ולפגוע במוניטין של החברה.

המקורות לבעיה

בעיית זו הובאה לדיון לראשונה על ידי נבה הופקינס, מומחית בתחום פרסום דיגיטלי, ששיתפה ב-linkdin על דיון שהתנהל בפורום התמיכה של גוגל. שם פורסם על ידי יועץ של גוגל כי אין תמיכה בהחרגות מיקומים בקמפיינים של PMax, דבר שמעורר ספקות לגבי ההנחיות הרשמית של גוגל.

h3>תוצאות מנוגדות מפרסמים

אף על פי שהנחיות גוגל מצביעות על הכשלים, מומחים בתחום ההכנסות באינטרנט, כמו ניס רויגמן, גילו כי ההחרגות ממקורות API פועלות ככל שהן אמורות לעבוד באותם קמפיינים.

כיצד המצב משפיע על הקמפיינים?

כישלונות בכנסת החרגות עלולים לגרום למנהלי קמפיינים לעבודה שבסופו של דבר לא משרתת אותם כלכלית. תחום הפרסום הדיגיטלי מתאפיין במרוץ מתמיד בין טכנולוגיות חדשות לבין גישות ישנות, וחשוב להקפיד על עדכונים תדירים של גישות עבודה.

המלצות למפרסמים

  • להתעדכן תמיד במדיניות של גוגל בקשר לפרסום.
  • לפתח שיטות עבודה שישמרו על מוניטין המודעות.
  • למנף אינדיקציות מבצעים אחרים ששמרו על תשומת הלב למוניטין.

לסיכום, המצב הנוכחי ב-PMax מצריך הקפיצה עם פרופורציות ריאליות. מובן שעל מפרסמים להסתמך על טכנולוגיות, אבל גם להיעזר בניסיון מצטבר. הצבת כללים ברורים, והקפיצה על כל מידע חדש עשויים לסייע להקלה על הלחצים.

לסיכום

עם ההתפתחויות המתמשכות בנקודות החיבור בין תכנון לפרסום, אפשר לומר כי גוגל חייבת לספק פתרונות אמיתיים שיתמכו בביצועים. בשורות טובות יכולות להיוולד מתחום זה בלבד, שכן לא נרצה לעזוב את המודעות שלנו באתרים לא הולמים.

בינתיים, המשק ההולך ועוד מתפתח בשוק הדיגיטלי, המציאות שזקוקה להנחיה ברורה מצד גוגל, ומעל לכל, חברות שינקטו את הצעדים הנכונים לשיפור וביצוע חכם של קמפיינים.

הידעת?

93% מהצרכנים סומכים על המלצות למוצרים או שירותים מאנשים שהם מכירים.

בניית מותג חזק יכולה להקנות לך המלצות חיוביות ולהגדיל את הסיכויים שלקוחות יפנו אליך.
סוכנות פרסום דיגיטלי
כניסת לקוחות
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת לברנדיני לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
סוכנות פרסום דיגיטלי ברנדיני